Pàgines

12/3/22

Revista CLIJ

 La revista CLIJ em dedica la portada i una extensa entrevista a l’interior, amb text de la Núria Obiols Suari, on parlo dels meus inicis com a lector, quan acompanyava a la mare a la Caixa d’Estalvis i el senyor de la guixeta em regalava un Cavall Fort. També parlo dels meus inicis com a il·lustrador, a les revistes Tretzevents (ja desapareguda) i Cavall Fort; de les meves dues grans referències professionals: en Cesc i la Pilarín Bayés (tot i que no dic res de la Květa Pakovská ni de Joan Miró, sempre els tinc presents), i parlo d’alguns dels escriptors amb els que he tingut la sort de col·laborar: Miquel Desclot, Fran Pintadera, Jordi Gastó, pep Molist, Elisenda Roca, Tina Vallès... Parlo també una mica de la meva manera d’entendre la il·lustració i de com treballo; parlo de l’art i la cultura i explico perquè soc un escriptor que no escriu, sinó que dibuixa…

Si teniu la ocasió de llegir-me, ja em direu què tal. Gràcies!